Известие

Collapse
No announcement yet.

147 jtd 16v срещу 166 2.4 jtd 140 кс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 147 jtd 16v срещу 166 2.4 jtd 140 кс

    Здравейте колеги, имам 147 jtd 16v и принципно съм много доволен от колата. Но оня ден имах възможността да карам 166 jtd 2.4 (140 cv). Въпреки, че по каталог я дават по-бавна от 147-та ускоряваше в пъти по-добре от моята. Турбото и се включваше от много ниски обороти и ускоряваше страхотно, докато при моята тласъка идва след 2500 rpm. Та въпроса ми е нормално ли е да върви повече от моята или да търся проблем при мен. Направо съм очарован от вървенето на 166-цата.
    Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V

  • #2
    Първоначално публикувано от B&V Покажи съобщение
    Здравейте колеги, имам 147 jtd 16v и принципно съм много доволен от колата. Но оня ден имах възможността да карам 166 jtd 2.4 (140 cv). Въпреки, че по каталог я дават по-бавна от 147-та ускоряваше в пъти по-добре от моята. Турбото и се включваше от много ниски обороти и ускоряваше страхотно, докато при моята тласъка идва след 2500 rpm. Та въпроса ми е нормално ли е да върви повече от моята или да търся проблем при мен. Направо съм очарован от вървенето на 166-цата.
    Не е нормално.проблема е при теб
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      А стокова от колко надува,аз я усещам от 1200-1300 об.,но е пипната
      Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
        А стокова от колко надува,аз я усещам от 1200-1300 об.,но е пипната
        От около 1800 дърпа мощно

        Comment


        • #5
          Като цяло сравняваш различни типове мотори, двувалов срещу едновалов, отделно не се знае дали колите нямат софтуерни намеси, както и други стойности като дебитомер, егр клапан и т.н. и т.н.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Колеги благодаря за мненията. Наистина не се знае дали 166-цата не е имала софтуерни намеси (то не се знае и моята дали няма, но в обратна посока да не би да е спъната, че е много икономична). За 166-цата момчето така я е купило от Италия и той не знаеше нищо по-въпроса. Ще закарам моята при Иво да я прегледа и да и пусне една диагностика, че да видим дали всичко е както трябва.
            Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V

            Comment


            • #7
              Има голяма вероятност да имаш същия проблем, който имах аз. Наскоро си купих GT JTD и колата вървеше добре, дойде от Италия със затапен ЕГР, но някакси късно надуваше. Разглеждах тва онова из форума относно дизелите и видях за чистенето на нагар. Реших да сваля цялата система и да я изчистя да светне. Всмукателния ми колектор беше изключително трагичен, в кулера имах малко смрад, турбо пътищата много малко масло, а геометрията на турбото ми беше чиста, то си личеше, че това турбо е ново. Та ти предлагам да си свалиш маркуча, който влиза във всмукателния колектор и да погледнеш как е навътре. Аз имах страшно много глеч вътре. Преди да я изчистя ми надуваше много от към 2500-3000.. след като я изчистих започна да пили гуми преди 2000 оборота.
              Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
              Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

              Comment


              • #8
                Или да си провери колко е затлачен датчикът за налчгане

                Comment

                Working...
                X